Thursday, August 18, 2011

~my housemate~

hehehe nk cite skit psl housemate aku ni..nama dia ..... (xyah mention la, sapa2 yg knl mmg tau dia sorg je housemate aku heehee)..smlm akhirnya aku dpt kembali myvi aku yg dh almost 3weeks xada masuk hospital huhuhu..so rindu sgt2 myvi aku tu.lps ni aku jnji xkan sia2 kan dia..bila ada xhargai kan, bila xada br rasa kehilangan tu..hehehe so sambung blik psl tajuk atas td.lps balik dr amik myvi aku tu, myhousemate ni tiba2 kuarkan album besar.aku mmg xpenah tgk la album dia tambah2 lg album dia ngan ex tuttt dia..hahaha jgn mrh myhousemate yer.aku igt dia nk buat apa, rupanya dia nk 'bungkus' gmbr2 lama zaman bercinta dl..sayang cinta dia xkesampaian disebabkan tindakan bodoh mamat tu.tp xpela 'kebahgiaan dlm perpisahan' ini yg dia rasa skrg.dia tny aku nk buang ke gmbr2 tu n then aku jwb klo kita duk kat kg dh bleh bakar terus.kejam ke jwpan aku? xkan? hehe aku bkn apa xnak dia duk igt lg kisah dl..tp aku ada bg ayat ni kat dia 'ada kenangan yang xseharusnya kita lupakan, dan even kita igt pn xsemestinya memberi kesan pd idup kita'..housemate aku ckp ceewaaahhh ayat, touching tu hahahaha
suka duka idup aku n dia kiorg konsi bersama.tp kan aku rasa aku yg lbh byk bercerita pd dia, dia tu secret la kunun..xpela janji kitrg epi n xkacau org kan..

No comments:

Post a Comment